Sommarkväll sommarkväll

Igårkväll tog jag och Jonas en promenad runt strömmen i
Folkparken. Det var varmt och
det kändes som årets första fina sommarkväll.
Jag hade tänkt det som motion men Jonas är ju en
sån himla livsnjutare som vill gå långsamt, långsamt
och liksom bara njuuta. Gå långsamt, för att man har all
tid i världen och inget mål. Det är ju ganska trevligt visserligen.
Men inte om man tänkt sträcka rejält på benen.
Då var det ju himla tur att jag hade kameran med mig!

Efter strömmen tog vi en glass på nyöppnade Café Solsidan.
Jag tror det ska bli mitt stammishak i sommar.
När vi kom hem var klockan halv tio och vi var inte ens trötta.
Så härligt!

I Folkparken kan man låtsas att man egentligen vandrar runt i Hyde Park och inte alls är i Norrköping.Ljus. Kan inte få ner i ord hur mycket jag älskar ljus och skuggor.Hallon och saltlakrits från Triumfglass. Jag är SÅ trött på GBs äckliga kulglass!

Leave a Reply

