Let the sunshine in

Eftersom det inte görs lika många låtar på namnet Cornelia
(unnar mig Kharma Kameleon, det är det närmaste jag kommer)
som Alice så kan jag ju inte sätta ihop en spännande
playlist med mitt namn i. MEN.
Efternamnet ger ju enormt mycket låtar att välja på.

Innan hade jag en idé om att varje gång jag klev in i ett rum
så skulle Here Comes The Sun börja spelas.
Skitkul tycker jag.
Och Ain’t no sunshine när jag lämnar rummet.
STÖRTBRA ju!
Nu har jag börjat samla bra låtar som kan kopplas
till Sohl på ett eller annat sätt i en lista.
Älskar att den innehåller allt från min favoritpsalm
till 30 seconds to mars och musikallåtar och gud vet vad.

Sunshine

Leave a Reply

