Jag vet inte vad jag talar om.

20120724-231126.jpg

Förresten, ser att det blivit mycket youtube-klipp den senaste tiden.
Tycker ni det är kul, egentligen?
Jag postar dem mest för min egen skull samtidigt som jag vill dela med mig. Youtube är ju helt fantastiskt bra. Vet att jag borde posta fler egna bilder och berätta vad vi hittar på. Lägga upp fler bilder på mig själv har jag också fått höra.

Det är bara knepigt att hålla isär allt.
Facebook är privat och bilder från fester och äventyr.
Instagram är mest ett smidigt sätt att dämpa behovet av uppmärksamhet och en kanal att snabbt dela bilder. Ibland hamnar de på bloggen.
Twitter är min ventilation för de där tankarna jag får upp i huvudet ibland. Där jag klagar och mest är trött på människor. Eller flirtar med True Blood-skådespelare utan respons.
Bloggen hamnar där mitt emellan. Som ett vilset skilsmässobarn. Jag älskar den här bloggen, ibland vet jag bara inte vad jag ska göra av den.

Leave a Reply

