Nyklippt inför Coccofestivalen

20120727-173740.jpg

Inledde Coccofestivalen med ett besök hos min frisör Sandra på Sussie’s Styling Team här i Norrköping. Men före det blev jag väckt av min fina pojkvän som gjort lyxfrukost som serverades på sängen akopanjerat av Ja må hon leva. Det är nämligen min födelsedag imorgon! När jag kan försöker jag alltid fira min födelsedag under en hel helg som halvt seriöst döpts till Coccofestivalen. Ikväll åker jag till Stockholm för att imorgon fira dagen med fina vänner. Därför kändes det bra med en morgon för oss själva. En riktig överraskning är att även min bästis Sofia kommer befinna sig i den kungliga huvudstaden denna helgen! I år är första året jag inte firar med släkten på min dag, det känns lite konstigt, men nästa helg kommer mamma på besök!
Mycket firande blir det iaf. Det märks att jag närmar mig 21, “lammkött” och “semesterkilon” är nu en del av min vokabulär haha!

3 thoughts on “Nyklippt inför Coccofestivalen

Leave a Reply

