Modekarusellen

20120806-215005.jpg

Nu ligger jag i sängen för att inte varva upp i mina mest effektiva timmar. När jag gick på gymnasiet märkte jag tydligt hur bra jag är mellan 22.30 och 02.00, då är jag på topp. Inte det att jag är en zombie annars, men ska något bli gjort, då är det bra tider.

Imorgon bär det tidigt av till Stockholm för en hel dag av inköp till vår/sommar 2013. Den galna modekarusellen är igång igen. Lagom till att jag börjar drömma om vinrött och cashmere är det dags att köpa in nästa vår. Augusti är en månad med full fart, jag kommer vara i Stockholm så gott som varje vecka, både i jobb och privat. Inköp och konserter med Eldkvarn och Lady Gaga. Jag klagar verkligen inte! Redan nu på torsdag åker vi dessutom till modemässan i Köpenhamn för fler inköp. Det är verkligen något alldeles extra.

Däremot är det nog bäst med lite sömn nu före allt det roliga. Kör hårt och ta hand om er!

Leave a Reply

