I’m gonna drink my tears tonight. I’m gonna drink my tears and cry. ‘Cause I know you love me baby.

Imorgon åker jag (återigen) till Stockholm.
För att för tredje gången se LADY GAGA. Mother Monster.
Jag är så pepp jag går nog av på mitten snart.
Omg omg omg osv.
Ska dansa tills jag dör.

Vet inte vilka låtar jag ser fram emot mest…
Edge of glory lär ju bli epic, för att inte tala om Judas…

Allra mest ser jag fram emot den fantastiska känslan på
en Gaga-konsert. Där alla är lika, det finns inga fördomar, rätt eller fel.
“And I’ve locked the doors and left the freaks on the outside!”
Och såklart att se Gaga sjunga och dansa, herre jesus jävlar.

Leave a Reply

