Besök och stolt kusin

Nu har jag städat och fejat runt i lägenheten en stund
för idag får vi gäster och då gör man sånt!
Ingenting motiverar mig att städa så bra som ett besök av någon man tycker om.
Är alltid så himla galet nöjd med mig själv när jag städat,
“Kolla, kolla va duktig jag varit! Har till och med dammat här kolla! Men kolla då!”.

Jag sover så otroligt gott i vår nya säng, att vakna utvilad är något helt nytt för mig.
Ganska häftig känsla faktiskt. Inatt var dock lite udda då Jonas plötsligt bestämde
sig för att sova med fötterna vid huvudkudden för att han ansåg sin madrass
vara skönare då. Jag märkte ingen skillnad i min egen madrass men vägrade
sova med huvudet ut i rummet. Kraftposition osv.
Så i morse när klockan ringde la jag helt enkelt handen på Jonas vad istället för bröstkorg.
Himla knäppo <3

Nu ska jag strax sminka mig lite men först vill jag bara
säga att jag är så otroligt stolt över min fina kusin Lina
som startat eget företag och tar så fantastiskt fina bilder.
You go girl! Besök hennes hemsida, gift er och skaffa barn
och låt henne föreviga det fina i livet: http://www.carolinesohl.com

(Bild från http://www.carolinesohl.com)

 

One thought on “Besök och stolt kusin

Leave a Reply

