Fotjävel

Idag är jag ledig och åker till Linköping för att reda ut min knäppa fot hos en sjukgymnast.
Har ju haft problem med att gå i högklackat sedan studentbalen.
Jag misstänker löst brosk som trycker på nerver när jag “står på tå”.
Spännande spännande! Jag reder ju sällan ut saker. Skadar mig sällan
och gillar inte läkare mest av princip. Biter ihop och det mesta löser sig av
sig självt. Men gillar ju att gå i högklackat och så kul är det inte att tappa känseln
i foten efter någon timme. Så nu är det dags! Två år senare! Har ju bara ett par fötter dessutom.

Sandra och jag (i kusin Linas klänning) på balen.
Några timmar innan jag dansade sönder foten.
Måste ändå säga att jag är ganska nöjd med att jag lyckats dansa sönder något.

Leave a Reply

