I’m from a different planet… Wanna see my spaceship?

20121030-184329.jpg

20121030-184008.jpg

Nu har jag pysslat med mina naglar i ungefär en timme. Igår blev jag så sugen på sådanadära spaaace-naglar som varit så trendigt ett tag. Har alltid trott det varit kalassvårt och krävt massa specialgrejer.

Det visade sig dock att det inte krävs mer än bra färger på lacken (inget problem för min del) och en svamp. Gärna en pincett också. Jag målade lacket på lite smörpapper och doppade svampbiten där. Den avrivna svampbiten håller du alltså med pincetten…

Jag är ju inte så duktig på att naturligt känna var vissa färger ska vara i förhållande till andra osv så jag duttade på med friskt humör.

För att vara första försöket är jag riktigt nöjd. Ni får gärna säga om ni tycker det är fint, Jonas är sådär måttligt engagerad i rymdnaglar, haha!

Leave a Reply

