Shopping i Paris, 1

(Foto: Alice Alkohol Ahnlund Hofmann)

I Paris finns det bara en butik som säljer Jeffrey Campbell-skor
och precis som på NK hade de inte fått sin nya leverans när vi var där.
Tjejen som hjälpte mig berättade att JF blivit så stora nu att de inte behöver
bry sig om att leverera med jämna mellanrum. Jag antar att det dessutom
är stor efterfrågan på skorna och att märket väljer att hålla nere lite och på så sätt
skapa ännu större efterfrågan.

Hur som helst hade de typ 4 par kvar av Lita-modellen, inte alls de klassiska
utan lite mer annorlunda i t.ex ormskinn. Jag la vantarna på de sista 39:orna i hela Paris.
Egentligen ligger jag mellan 37,5 och 38 men Lita är så små att 39 blir perfekta.
Dessa fick jag dessutom till 20% rabatt!
Himla nöjd <3

 

Leave a Reply

