Söndag.

Idag börjar Knäppingsborg att ha söndagsöppet fram till jul. Jag ska strax kila iväg till jobbet. Har haft en lugn mysmorgon med Jonas och en god frukost. Bara jag får en lugn morgon kan jag jobba hur mycket som helst! Igår var jag ledig, klev upp tidigt och tog tag i disk och julstädning. Vi gick en runda på stan och köpte nya julbäddset i satin från Hemtex. Härlig lyx! Hittade glasburkar på H&M Home som jag kan ha till mina snow globes också! På kvällen bakade jag adventskaka som blev fantastiskt god. Ni får recept senare för nu kilar jag till butiken!

Bild lånad från http://www.knappingsborg.se

Leave a Reply

