Pluramannen

Det blev en väldigt bra dag på stan idag! När vi gick förbi Akademibokhandeln visade det sig att Plura signerade sin nya bok “Pluras husman”, jag hade egentligen tänkt önska mig den i julklapp men detta kunde jag ju inte missa! Först blev jag så starstruck av att se honom (eftersom jag verkligen inte var beredd på att se honom sitta där) att mitt hjärta rusade och började slå oregelbundet. Något som annars bara händer när jag är riktigt jävla förbannad eller stressad. När det väl var min tur måste jag ha framstått som helt besatt och crazy för jag ansträngde mig så för att verka lugn och sansad. Men frågade hur läget var och sa att han är helt fantastisk. Känns okej ändå. Fick ta en bild också!

20121130-173908.jpg

Leave a Reply

