Lucka 1

EN BILD PÅ DIG SOM DU SJÄLV TYCKER OMSåklart hoppar jag på fantastiska Emilys fina julkalender även i år. 2012 blir en bildkalender och den kan ni läsa mer om här.

Vi börjar med en bild på mig som jag själv tycker om, och även om jag kanske är lite emot turistbilder brukar det i regel vara semesterbilder jag gillar mest på mig själv. Om jag inte får välja mina extrema egobilder från Instagram, såklart. På denna bilden från Paris tidigare i år tycker jag att jag lyckas se ganska harmonisk och naturlig ut. Kanske ska kliva upp 03 och ta ett tidigt flyg till Paris oftare, haha. Jag tycker om den för att jag dessutom fick till en sådan där “naturlig” modebloggar-pose. Jag är så himla sämst på det annars. Det är mycket annat fint i bilden också. Vackra Notre Dame, en favoritklänning, håret lite Zooey Deschanel och en vacker solnedgång. Mhm hmm, saknar Paris och bara ben!

Leave a Reply

