Lucka 2

EN BILD PÅ DIG HEMMA

Såklart hoppar jag på fantastiska Emilys fina julkalender även i år. 2012 blir en bildkalender och den kan ni läsa mer om här.

Jag har verkligen letat och letat efter en bild på bara mig i denna lägenheten som inte är en dagens outfit eller egopic… Det går inte. Finns inte alls. Samtidigt klurar jag på vad som egentligen är “hemma” för mig. Rent spontant känner jag Karlskrona. Men egentligen är det nog bara där jag är omgiven av människor jag tycker om som tycker om mig som är hemma. Sölvesborg är väl hemma för det är där jag vuxit upp. Men hemma är väl töntigt nog där Jonas är också. Jag känner att jag hör hemma där han är. Men om vi kör på att hemma är där jag bor just nu får det väl bli den här bilden. Ni har redan sett den. Men det finns bara denna.

 

Leave a Reply

