Lucka 7 – en bild på dig när du ser ut som du alltid skulle vilja se ut.

EN BILD PÅ DIG NÄR DU SER UT SOM DU ALLTID SKULLE VILJA SE UT
Såklart hoppar jag på fantastiska Emilys fina julkalender även i år. 2012 blir en bildkalender och den kan ni läsa mer om här.

Såhär skulle jag gärna se ut varje dag. Stort vågigt hår, fin glans i ögonen och iförd mitt förkläde. Jag älskar mitt förkläde. Känner mig alltid galet snygg i det av någon anledning… I den här bilden tycker jag att jag verkligen lyckades se ut så som jag känner mig när jag känner mig riktigt snygg och på topp. En gnutta attityd!

Leave a Reply

