Lucka 15 – En bild på ett utav dina favoritcitat

EN BILD PÅ ETT UTAV DINA FAVORITCITAT

Såklart hoppar jag på fantastiska Emilys fina julkalender även i år. 2012 blir en bildkalender och den kan ni läsa mer om här.

Det är svårt att välja ett favoritcitat, jag har ganska många även om jag inte direkt samlar. Jag fullkomligt avgudar citatmaskinen Oscar Wilde, fler av mina favoriter hittar ni på min Pinterest Board “Hear, Hear”.

Jag valde detta för jag tycker det är viktigt att tänka på ibland.

Leave a Reply

