Lucka 19 – En bild på dig själv från idag

EN BILD PÅ DIG SJÄLV FRÅN IDAG
Såklart hoppar jag på fantastiska Emilys fina julkalender även i år. 2012 blir en bildkalender och den kan ni läsa mer om här.

Här har vi en färsk bild från i morse. Det blev inte riktigt tid att ta en ordentlig fin bild med stora kameran så det fick bli mobilen… Jag har ingen förklaring till varför jag alltid vill ha högerarmen ut i luften när jag tar bilder på mig själv. Har gjort så sedan högstadet.

Idag hade jag min älsklingsklänning från Filippa K (Crepe Flare Dress i färgen Plum) och min svarta kashmirkofta från J Lindebergs bridge project. Kan verkligen rekommendera deras tröjor och koftor i kashmir!
Och by the way, det är inte så att jag gått och skaffat navelpiercing, det är bara strumpbyxorna som syns genom klänningen… 

Leave a Reply

