Lucka 21 – En bild på dig när du är ledsen

EN BILD PÅ DIG NÄR DU ÄR LEDSEN

Såklart hoppar jag på fantastiska Emilys fina julkalender även i år. 2012 blir en bildkalender och den kan ni läsa mer om här.

Jag vet inte vad jag sysslade med när jag var tonåring. Var så himla kreativ hela tiden. Även om jag var helt förstörd och storgrät efter ett bråk kunde jag plocka fram kameran och utnyttja THE FEELING. Idag tycker jag mest jag var dum i huvudet. Men varsågoda. Här är jag ledsen på riktigt.

 

Leave a Reply

