There will be no empty chairs…

Idag efter jobbet kilade jag upp till city för att uträtta lite ärenden såhär efter jul och nyår.
Jag är numera guldmedlem i SFs Bioklubben och i början av veckan fick jag ett mail om att de kommer ha en gratis förhandsvisning av Les Misérables för Guldmedlemmar, tre dagar före premiären. Två biljetter per kort och först till kvarn. Jag blev faktiskt ganska paff när jag infann mig utanför Biostaden när de öppnade – så mycket folk i kö! Efter mig kom en kille som blev lika förvånad. Som tur väl var så fick jag två biljetter i alla fall, så på tisdag är det äntligen, äntligen dags! Jag kan knappt vänta! Har sett fram emot denna filmen så himla länge. Ja ni vet ju.

Leave a Reply

