There’s a mystery underneath those neon lights

Idag fick jag min lön och Jonas ville gå en runda på stan. Som av en händelse tyckte jag vi skulle svänga inom Vaxkupan och bläddra bland lp-skivor. Kanske råkade jag också ställa Jonas vid nyheterna så att han hittade specialutgåvan av The Killers senaste skiva Battleborn. Kanske var det så. Oavsett hur det var, så blev det så att jag köpte den, glatt påhejad av min kära sambo. Så hela eftermiddagen har jag legat såhär:

Läst texterna, sjungit med och bytt skiva/sida var tredje låt.
Tillsammans med två röda skivor följde det med en poster och fotobok.
Fina pojkar.
Om en månad ser vi dem i Globen!

 

Leave a Reply

