La vie

Jag är tillbaka i livet efter två väldigt udda och omtumlande veckor. Ingenting är speciellt viktigt och jag hatar Facebook. Och Melodifestivalen. Jag har levt i en slags bubbla och mött så mycket kärlek och omtanke från flera håll. Jag ska tacka er allihop, men min mobiltelefon är fortfarande min värsta fiende. Jag orkar inte riktigt. Men allt är bra och tillbaka som det ska vara. Det känns som att jag har någon slags slöja för ögonen som inget riktigt når igenom. Som någon slags sköld eller mentalt försvar. Inget får bli för mycket. Jag gråter inte ens för när det verkligen gäller så hjälper det inte. Men jag drömde i natt att jag träffade Marilyn Monroe och i drömmen grät jag. Det får räcka så länge.

I det verkliga livet är det fullt ös med inköp i Stockholm och jobb i butiken. Jag har köpt massa fina böcker som jag ska visa sen. Tyvärr är jag superduperförkyld och det är ju aldrig kul. Annars är allt bra.
Kram, hjärta.

Leave a Reply

