50 Shades of shit

Klockrent val av bild på E L James. Då var det motbjudande som ska in på lodrätt fyra.
Har fortfarande inte hittat en enda text om VARFÖR de säljer så himla bra. Bara att förklaringar som “välskriven” och “innehållsrik” är uteslutna. Börjar snart ifrågasätta mig själv istället “Vad är det för fel på mig?” “Är jag normal?” “Varför vill inte jag läsa 50 Shades, när alla andra gör det?” “Vad är det jag har som de andra 65 miljonerna inte har?” “Borde jag kanske prata med någon?”. Ungefär.

Leave a Reply

