3 år och 10 månader

DSC_0556

Jag kom hem från jobbet för en timme sedan och vi har ätit lite. Jonas har kopplat in gitarren till förstärkaren, spelar och mumlar “det är inte meningen att man ska kunna spela dom här ackorden…”. Solen skiner och klockan är bara tjugo i sex. Om fem minuter ska vi springa min lilla favoritrunda runt parken och förbi universitetet vid strömmen. Ungefär 3 kilometer och det brukar ta mig 20 minuter. Jonas får försöka stå ut med mitt tempo. Klockan 19 ska vi på bio, Warm Bodies. Idag har vi varit ihop i 3 år och 10 månader. Jag har nog aldrig känt mig äldre. Vart tog åren vägen?

Leave a Reply

