“Kärleken”, den minsta.

Nu är klockan sent igen trots att jag skulle gå och lägga mig tidigt. Jag har städat hela lägenheten, sorterat all tvätt vi tvättade i morse OCH förberett för att Sofia kommer imorgon. Avslutade kvällen med ett avsnitt GossipGirl, det gäller att passa på när Jonas är iväg. Vet inte när han kommer hem riktigt. Det är fäzt ikväll.

Igår var jag på BodyCombat och det gick bra. Har en ganska dryg träningsvärk idag men passet var inte lika psykiskt jobbigt som förra veckan. Idag har kroppen fått vila lite. Förutom allt städande då (gud va roligt det är varför städar jag inte oftare??).
Nu är jag dödstrött och ska lägga mig och läsa. Det hade varit så mycket lättare om jag inte var så förbannat mörkrädd.. Men nytvättade sängkläder och manglade lakan ska nog mota bort de värsta marorna.
Imorgon jobbar jag 9.30-16 sen ska jag handla, skrubba musslor, hämta Sofia och laga musslorna!

Förresten, hur sorgligt är det inte att “Kärleken” är min minsta kategori?

Leave a Reply

