Will you still love me when I’m no longer young and beautiful

Känner mig som sju svåra år efter 9 timmar inventering på jobbet – det är väldigt roligt men sista timmen är man ganska mör. Men jag har haft Sofia hos mig i helgen och varit ledig så jag har varit full av energi hela dagen. Hoppas det är träningen som börjar kicka in. Ikväll blir det INGEN träning, missade Zumban och jag har aldrig sett en så mörk himmel. Och jag har en soffa. Och två påsar lösgodis. Och vin. Det blir en Jonas och Cornelia kväll, vi sågs knappt förra veckan eftersom han hade Skiftesvecka. Han är med andra ord också ganska seg.

Jag gillar att jag knarkar sönder soundtracket till The Great Gatsby… Tänk att det bara är lite mer än två veckor till premiären! Herr-ä-gyd, som man säger här i Norrköping. Älskar att Lana del Rey gjort en låt, alltså FATTAR ni hur stor denna filmen kommer bli? Gaaalet. Love, love, love.

Leave a Reply

