Stockholmsveckan?

Vi startade veckan med inköp hos Valerie och Morris Lady i Stockholm. Helt fantastiska kollektioner. Idag var vi uppe igen för att kika in ett nytt märke. Nu är jag ledig i några dagar, fram till tisdag faktiskt. Vad ska jag göra? Jo vi ska till Stockholm! Mamma, mormor, jag och Jonas. Vi ska gå på museum, äta god mat och sova i hotellsängar. Det ska bli så roligt! Jag åker upp tidigt på fredag för att hinna kika lite på stan, jag ska bland annat in till Carro på nya Bobbi Brown på Åhlens City och sen luncha med Mindy.

image (18)
Ok denna blev sned men kolla in shortsen och kavajen i siden från Valerie… < 3image (19)
  Morris Lady fortsätter sin klockrena preppy-stil.

Direkt när vi kom hem från Stockholm drog jag på mig löparkläderna och tvingade mig till en liten runda på 3,67 km. Helt ok kvällsrunda som är bra mest för att den blev gjord. Det är så fint vid parken och universitetet nu om sommarkvällarna… Nu har jag ätit mat och kollat på True Blood. Tills Jonas kommer hem tänker jag sitta här och sjunga högt till
Gårdakvarnar och skit från Känn Ingen Sorg. Orkar inte hur bra den är…

Leave a Reply

