Måndag hos polisen

Jag är så jävla sur. Min nya cykel som jag fick av Jonas i födelsedagspresent blev stulen i lördags. Det var Augustifesten här i Norrköping så jag antar att någon tog chansen i folkvimlet. När jag är på väg hem så kommer dessutom den jävla bruden cyklandes förbi mig på MIN cykel. När jag försökte få stopp på henne cyklade hon iväg illa kvickt. Så idag har jag varit hos polisen och lämnat det uppklippta låset för fingeravtryck, har ringt försäkringsbolaget också. Är så jävla arg och orkar bara inte engagera mig i någonting. Vill ha tillbaka min jävla cykel som jag inte ens fick ha i en månad.

Fick sitta en stund hos polisen i väntan på att få lämna låset och hjälp va mycket skumt folk det finns i den här stan alltså.. Helt galet. Känner verkligen att man är uppväxt i en liten småstad.

Nu ska jag gå ut och leta efter den en stund, hittar jag den är det bara att ta hem den.

One thought on “Måndag hos polisen

Leave a Reply

