Tropical Green

När vi var på Formex blev jag så glad när jag såg att Harney & Sons numera har en svensk distributör. Jag gick till deras monter och pratade länge med den urgulliga säljaren. Eftersom jag bara var där som inköpare för en klädbutik var det inte riktigt prat om att lägga en stor order te och privata inköp är inte ok på Formex. Men hon måste förstått hur mycket jag älskar deras teer och burkar för hon skickade med mig en stor påse med prover på flera av deras olika kollektioner och två finfina burkar. Hon gjorde min dag och jag blev sååå glad. Vill köpa alla burkar!

Jag hade någon idé om att ta en lugn promenad under tiden Jonas är på sin träning (för det har ju varit sååå fantastiskt väder och gud så härligt med sol och värme i september (FAN HELLER)!). Men nu är det mörkt på himlen och vinden viner i kastanjen utanför. Perfekt. Äntligen en höstkväll med mitt te och min bok: The Mortal Instruments – City of Bones. Nu ska jag bara gosa ner mig under min nya pälspläd som är så underbart mjuk att jag mest sitter och klappar på den och låtsas att det är en katt. Den hade varit något för farmor <3   image (20)Ikväll provar jag Tropical Green. image (21) image (22)

Vi har tre nya muminmuggar också förresten! Jonas köpte dem förra veckan när han var i Finland. Den grå är den senaste specialmuggen och sen blev det nya Mumin samt Mymlans mamma. Såå fina! Här ser ni också burkarna från Harney & Sons.

Leave a Reply

