Wrecking Ball

Wrecking Ball. Okej. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag tycker låten är så himla bra och Miley är smoking smashing dashing i videon. Jag ser inget större fel i att hon näckar på en rivningskula. Jag kan se det utsatta och sårbara och artistiska i det. Jag gillar det. Coolt liksom. Men att slicka på en slägga? Really? Är detta någon slags porr för byggarbetare? Går inte hem i min högst akademiska hjärna som visserligen inte plockat poäng ännu men ändå har lite smak.
The straw that breaks my back. ONÖDIGT känner jag bara. Orkar inte tolka in mer än att det för mig bara är så onödigt i en annars bra video. Men man tjänar inga pengar på att hålla sig inom ramen så det är väl smartare att följa strömmen. Sex säljer. BAM. Välkommen till 80-talet. Är det inte lite likheter med videon till Poison? Oh well.

One thought on “Wrecking Ball

  1. Jag kan inte annat än hålla med! Tycker också låten är riktigt bra! Och videon är fin och artistisk, som du säger. Men ja, slicka på släggan? Ser bara så löjligt ut, och det förstör. Var finns poängen egentligen?

Leave a Reply

