Most maidens are perfectly capable of rescuing themselves in my experience, at least the ones worth something, in any case.

Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can’t live without you

Orkar inte riktigt med min reflektion i monitorn idag, men sånt är livet. Jag drömde att jag hade snygga ben men sen vaknade jag och hade fortfarande snygga ben. Win. Satt och ältade mitt val av MacBook med honom men sen upptäckte jag min vadmuskel och bara daayym.

Det blev inga squats igår, hann inte riktigt – men tänker att jag gör 200 ikväll istället. Haha yeah right, men några fler än 100 i alla fall.

Jonas väckte mig i morse och hade fixat både scones, ägg och bacon. Helt fantastiskt fint. Nu är jag dödsmätt men funderar ändå på om jag kanske skulle ta och köpa ett paket Ben & Jerry’s.

Det har varit en väldigt bra vecka i alla fall. Min uppgift har varit att inte brusa upp och bli upprörd i onödan. Och hålla käften. Jag tycker jag har gjort det med bravur om jag får säga det själv. Jag har till och med spelat tjejen och lyssnat på något som jag visste var fel – utan att rätta. Förstår ni storheten i detta? Snacka om personlig utveckling!

Leave a Reply

