You’ve made me feel so special right now.

Jag är nog tillbaka där det inte krävs så mycket för att få mig att gråta. Jag höll på att DÖ av den nya filmen Hotell med Alicia Vikander. Främst första halvan. Idag har jag redan behövt torka tårarna flera gånger. Först när nyheten om att den stora Harry Potter-världsutställningen kommer till Norrköping (FÖRSTA gången i Europa) nästa år och så nu, när jag kollar på när Taylor Swift får sitt Pinnacle Award på CMA. Det finns ingen artist som jag är så stolt över att vara ett fan av!

Nu efter en storstädning av lägenheten är det dags att hoppa i badet och börja göra mig vacker inför kvällens Handelsgala.

One thought on “You’ve made me feel so special right now.

Leave a Reply

