Lucka nr 6; Berätta om en person som inspirerar dig.

Som vanligt deltar jag i Berätta om-kalendern som är skapad av fina Emily Dahl. Detta är tredje året och andra års kalender hittar ni i kategorin Julkalender. 

Lucka nr 6; Berätta om någon som inspirerar dig.

Ska jag vara helt ärlig är det svårt att berätta om någon som inspirerar mig. Till att göra vadå? Jag har ju ingen inspiration till något storslaget alls? Inspiration kan komma i så många olika former. Det som dock inspirerar mig mest i vardagen är faktiskt alla olika bloggar jag läser. De inspirerar med outfits, make up, inredning, tankar och med sitt slit. Jag är så imponerad av tiden och arbetet de lägger ner för att göra sin plats på internet så bra som möjligt. Trots att de får stå ut med tusen kommentarer om var de köpt den där glödlampan. Som de bloggade om för tre inlägg sedan om läsaren bara kunnat ta till sig någon information själv.

Leave a Reply

