Lucka nr 11; Berätta om det fulaste du vet

Som vanligt deltar jag i Berätta om-kalendern som är skapad av fina Emily Dahl. Detta är tredje året och andra års kalender hittar ni i kategorin Julkalender. 

Lucka nr 11; Berätta om det fulaste du vet

Jag är väldigt ytlig och det finns så mycket jag tycker är fult, en del grejer som jag inte ens kan säga för vissa saker får man inte tycka är fult. Men efter noga övervägande är det nog ändå crocs på vuxna som befinner sig utanför sin egen trädgård. Det är hemskt att erkänna men jag har så svårt att ta en vuxen människa i crocs på allvar. Crocs är otroligt fula även på barn men det är ändå barn och jag kan se kombon populärt+billigt=bra på barn som växer ur skor fort. På vuxna är det bara inte okej. Punkt.

Men jag måste också nämna felmålade ögonbryn, svart eyeliner men ingen foundation, jeanskjol med 3/4 svarta leggings och gymnastikskor samt Carpe Diem-dekor på väggen.

Leave a Reply

