Lucka nr 17; Berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma

Som vanligt deltar jag i Berätta om-kalendern som är skapad av fina Emily Dahl. Detta är tredje året och andra års kalender hittar ni i kategorin Julkalender. 

Lucka nr 17; Berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma

Jag skulle vilja se ut att vara från en annan tid, ett annat land eller kanske en helt annan värld. Eftersom jag kämpar hårt med att få mitt hår att växa önskar jag mig så klart långt svallande sagohår som Èowyn, Daenerys, Cersei och Margaery. Få gå omkring i svepande klänningar och fina uppsättningar. Ha någon som borstar mitt hår och ser till att det är fint varje dag. Jag skulle vilja ha vackra naturliga ansiktsdrag, gärna tydliga kindben. Ja let’s face it, jag drömmer om att se ut som en riktig sagofigur. Verkligheten är jag rätt nöjd med ändå!

Leave a Reply

