Lucka nr 22; Berätta om det du tycker är vackrast hos dig själv

Som vanligt deltar jag i Berätta om-kalendern som är skapad av fina Emily Dahl. Detta är tredje året och andra års kalender hittar ni i kategorin Julkalender. 

Lucka nr 22; Berätta om det du tycker är vackrast hos dig själv

Jag har alltid tyckt om mina ögon, de är väldigt stora och jag har någon odefinierbar ögonfärg som går att förändra med olika ögonskuggor – jag gillar ju att förändra mig. Mina ögonfransar är långa, tjocka och täta. Dock tycker jag mina ögon är vackrast när jag är sminkad, mycket mascara ska det vara!

Men om vi ska se till insidan eller personlighet skulle jag nog säga att jag är rätt nöjd med att jag är lojal mot mina vänner. För dem gör jag vad som helst – de är min flock, jag är alltid på mina vänners sida även om jag såklart kan vara konstruktiv och hjälpa dem med ett annat perspektiv också ibland. Jag tycker det är en fin egenskap som jag själv värdesätter hos andra.

Leave a Reply

