Keep on jogging

Idag skiner solen ute och idag är dagen jag ska börja träna igen efter en paus sen november. Nu har jag suget igen.

Jonas väckte mig vid 08 och hade gjort frukost, nu sitter jag och peppar på Tumblr och Pinterest i väntan på att ge mig ut. Senare idag åker jag och Ewa till Stockholm för en fika på Wiener Caféet och det sista modekurstillfället. Det ska pratas om mode som begrepp och vetenskap. Kulturen, identiteten, ytan och sånt. Ingen dum dag alls alltså.

Alla pratar om att det är viktigt med snygga träningskläder, jag har inte köpt nya (förutom löpartights) sen jag var med i Danskompaniet. Har hittat lite linnen jag gärna skulle fara runt i:

2 thoughts on “Keep on jogging

Leave a Reply

