PostPåsk

Nu är jag hemma efter lite påskledighet och vilken påsk det har varit! Världens bästa väder i Blekinge. Jag har umgåtts med vänner och familj OCH haft kameran med nästan hela tiden så det finns faktiskt lite att blogga om, som en speldag, världens godaste hamburgare, massa påskmat och fina personer. Och natur. Frisk luft och vitsippor. Så himla härligt!

IMG_9824
(Har målat om naglarna på balkongen och läst Vanity Fair)

Idag är jag också ledig, började dagen med sovmorgon sen möte på banken och lunch i solen med Jonas. Så himla härligt! Sen köpte jag en sjukt stor Monstera som Jonas så snällt bar hem, efter det sprang jag (ja, sprang) till Plantagen och köpte en lerkruka att ha den i. Nu ska jag bara lista ut exakt VAR den ska stå… Vi har ju en stor lägenhet meeeen blomman är alltså inte så himla liten men det löser sig nog.

Är ganska trött nu så ska nog bara läsa medan Jonas är på möte…

Sen någon gång kommer en riktigt bilduppdatering! Det var längesen.

Leave a Reply

