It’s the deep breath before the plunge

“Det är lite som när någon dött. Man glömmer bort det en stund och är glad, sen kommer man ihåg och blir ledsen igen.”

Typ så är mitt liv sen kanske en vecka tillbaka.


Av: Agnes-Cecile

Idag ska jag gå och förtidsrösta för sånt är fortfarande väldigt viktigt, handla lite mat för hur jävligt allting än är så måste man tydligen äta ändå och sen ska jag korrekturläsa Jonas och Julias c-uppsats. Kanske springer jag en runda eller så smäller jag huvudet i väggen några gånger. Vi får se.

Leave a Reply

