En väska från Mulberry

Grävde ju runt efter mina anställningsbevis och kom över mina kvitton från Mulberry och nu på eftermiddagen har jag suttit och räknat lite.

Jag köpte min Oversized Alexa den 16 augusti 2011 i London. Jag betalade 925 GBP, vilket då var 9732 kr. Idag motsvarar den summan 10 376 kr. Däremot säljer Mulberry knappt några Oversized Alexa längre, i webshopen finns endast en – i samma skinn som min men svart med silverknäppe. Den kostar idag 13 582 kr medan de säljer den vanliga Alexa för 12 399 kr

Jag är så himla nöjd just nu!

Priserna är lite jämnare hos svenska återförsäljare då det är fasta priser.

Leave a Reply

