Let your body decide

Just nu jobbar jag lite med att lista ut vad jag ABSOLUT INTE vill göra. Googla runt, gå in på hemsidor och leta efter den där känslan av “Åh nej fyfan snälla låt mig slippa”. Jag letar efter den där klumpen i magen. Någon slags uteslutningsmetod – för att göra tvärt om – dvs att leta upp det som får en att flina lite fånigt och känna fjärilar i magen är väldigt jobbigt och det har tagit mig ungefär fyra år att hitta tre ynka grejer som kommer i närheten av spänning och nyfikenhet.

Jag var nyss inne på Handelshögskolans hemsida och skrattade högt åt den hemska klumpen i magen som direkt bildades – att läsa på Handels är nog helt enkelt inte min grej. Bra. Då vet jag det. Chalmers.se nästa!

Leave a Reply

