Mot New Port Beach, sorta

Nu när jag är klar med Sex And The City måste jag ha en ny serie att titta ensam på, jag ligger lite på paus i Mad Men och Gossip Girl. Det finns ju några serier som Jonas inte vill titta på, tyvärr har jag inte så mycket egen tid själv hemma så det brukar ta tid och jag tappar lätt intresset för t.ex Gossip Girl som jag har tittat på sen det började sändas och ännu alltså inte är ikapp. Jag är väl på säsong fyra eller något. Hur som helst funderade jag på Sons of Anarchy eftersom Jonas hyser stora aversioner (haha det är så kul att skriva ner honom här, hur ska ni kunna veta vad som är sant?) mot serien (sanningen är att han bara “inte är intresserad av motorcyklar och våld”, ungefär) men den känns inte så somrig och mysig som SATC var.

Så kom jag på det. Jag ska göra som Helena och se om THE OC. Omg bästa idén någonsin. Syrran och jag var ju HOOKED på den serien innan och hon har säkert sett alla säsonger flera gånger om. Så nu ska jag sluta tjata här och California here I come! Eller som det står på baksidan av dvd-boxen “Kalifornien här kommer vi!”.

One thought on “Mot New Port Beach, sorta

  1. Jag rekommenderar också Hart of Dixie. Lite sådär lagom allvarsam/fnittrig och med riktig sydstatskänsla a la True Blood. Dessutom ät ju Rachel Bilson såå söt!

Leave a Reply

