Hurt

Just nu är jag bara så himla nere.

You are somewhere else, I am still here.

Det som tar mig allra hårdast är att inte vara på samma ställe som mina närmaste vänner. I sommar har jag visserligen träffat många av dem men nu har det snart gått tre/fyra år av att inte bo i samma stad och det börjar ta nu.

Nu i augusti kommer två fina vänner flytta till Malmö och just nu känns det som att jag aldrig kommer träffa dem igen även om Jonas sa att såklart är det inte så när jag bröt ihop i köket igår. Klart vi kommer ses igen. Det kommer nästan bara bli lättare, enkel väg ner till Malmö utan byten liksom. Han har ju rätt såklart men fan. Kan vi inte bara bo i samma stad snart igen? Alla är ute på sina egna vägar i livet och det är ju fint men fan. Det suger att inte vara nära sina vänner som man känt länge.

Det är väl bara att rycka upp sig och förbereda sig på att de närmaste sex månaderna kommer betyda mycket förändring och förhoppningsvis kommer det leda till att mycket blir lättare.

2 thoughts on “Hurt

Leave a Reply

