Updejt

Vi är alltså hemma efter underbara dagar i London. Under veckan som gått har vi haft Jonas föräldrar och hans syster på besök, vi gick på Harry Potter-utställningen innan den lämnade Norrköping och sen blev jag supersjuk. Londonbaciller tror mamma. Jag har liksom haft feber för första gången som vuxen så någon vanlig förkylning var det i alla fall inte.

IMG_1783

Igår gick jag på min första föreläsning på universitetet och det var mycket spännande även om jag känner att jag ligger lite efter eftersom jag missade kursintroduktionen. Men kursen verkar intressant och spännande för övrigt så det kommer nog gå bra. Det är mycket läsning nu, har fått avmarkera ungefär 300 blogginlägg på Bloglovin och har nu precis lagt två timmar till att komma ikapp mina favoriter. Nu tänkte jag läsa lite kurslitteratur och ta anteckningar, sen tänker jag belöna mig med att börja läsa någon av de nya böckerna jag köpte i London. Har redan läst ut Eld i Engelsforstrilogin så nu väntar jag på Nyckeln som släpps på pocket 15 oktober. Ja.. Det är väl det. Läser, läser, läser och ikväll kommer Emmy. På söndag ska jag rösta rosa.

Trevlig helg på er!

Leave a Reply

