The joy you bring us is so much greater than the sadness we feel about your illness

Jonas kom hem sent i natt efter en sittning och jag blev så himla förvånad när vi vaknade först vid elva idag men det är kanske inte så konstigt. Jag är sjuk och Jonas är .. trött haha.

Efter eggs in basket la vi oss i sängen igen och tittade på två avsnitt av Parlamentet Valspecial. Resten av dagen har jag legat i sängen och läst The Fault In Our Stars som jag hört så mycket om. Hittills har jag läst nio kapitel och fått tårar i ögonen en gång så den kan nog bli en gråtfest.

IMG_1876IMG_1879
Börjar gråta IGEN herregud

Vid 17 gick Jonas och köpte pizza och så tittade vi på The Other Woman (som jag såg med Emmy igår haha) och alltså herregud vilken rolig film. Den borde ni se! Vem älskar inte Cameron Diaz liksom?

Jag är lite piggare nu vilket får mig att börja nojja över valet imorgon. Jag är övertygad om att SD kommer öka och det gör mig så himla, himla deprimerad.

2 thoughts on “The joy you bring us is so much greater than the sadness we feel about your illness

Leave a Reply

