Where is the love?

firosa

FI

Alltså vilket jävla skitval det blev. Det är väl ingen news flash att jag hoppades att F! skulle komma in i riksdagen eftersom jag röstade på dem. Ingen större chock att jag är väldigt väldigt upprörd över att SD fick 13 jävla procent. Sen tycker jag det var tråkigt att se Reinfeldt avgå. Jag känner förtroende för honom som politiker, mer än för Löfven och Sjöstedt tillsammans faktiskt. Fast nu ser det ju ut som att det bara blir Löfven ändå, alltså man kan ju undra hur Sjöstedt såg ut när Löfven ba “byebye nu behöver jag dig inte längre”. Ja hjälp fyfan alltså. I övrigt bryr jag mig inte så mycket om regeringsskifte.

Har lyssnat på Where is the love och läst Albus Dumbledore-citat och gråtit idag. Eller nej jag har inte gråtit det har inte gått. Men har haft en himla huvudvärk. Ja fyfan alltså.

Bytte visningsbild och omslagsbild på FB eftersom jag bara kan avreagera mig på internet där alla ser osv.

Leave a Reply

