I put some new shoes on

IMG_2011.JPG

IMG_2012.JPG

IMG_2010.JPG

IMG_2015.JPGIMG_2014-0.JPG

Man pratar om att antingen gillar tjejer skor eller väskor (själv gillar jag böcker) och det pratas om ohälsosamma förhållanden till skor (Carrie Bradshaw) och väskor. Jag har aldrig riktigt identifierat mig med något av dessa beroenden även om jag är väldigt intresserad av handväskor, mer intresserad än jag är av skor till exempel. Men inget av detta kan mäta sig med min besatthet av att köpa nya böcker. Min poäng med allt detta är alltså att det är rätt galet att jag på en månad köpt två nya par skor. Som jag dessutom har användning för OCH inte liknar några andra par jag redan har hemma.

Det låga svarta paret köpte jag på The Office i London och stövlarna noterade jag direkt när de kom ut i butik i slutet av sommaren men bestämde mig för att vänta till London. Sen kom jag hem från London med en obefintlig shoppingbudget för resten av hösten och sen fick jag hem min kreditkortsräkning och med den 20% rabatt på ett helt köp på Scorett som bara råkade ha kvar ett par i min storlek och så råkade min a-kassa trilla in och helvete anmäl mig inte till Lyxfällan nu bara. Jag har koll jag lovar!

TLDR: Kolla jag har köpt nya skor.

One thought on “I put some new shoes on

Leave a Reply

