Oktober

Jag vet att det egentligen bara är 29 september fortfarande men jag är så otroligt pepp på oktober! Det är så mycket som händer den kommande månaden. Visserligen har jag fullt upp med kursen, vi har både grupparbete och en hemtenta men ärligt talat så är ämnet så himla intressant så det är bara kul.

Vi kan räkna 30 september till oktober också så blir det ännu mer grejer, i morgon är det dags för Lady Gaga i Globen och det kommer bli så himla fett. Detta blir fjärde gången jag ser henne så nu vet man liksom att det blir en jävla show som är värd pengarna. Kommer säkert gråta sönder till Dope men annars känns det mest som att det kommer bli rejält röj bara. Älskar hennes dansare.

4 oktober kör Pop Orange (hipsterklubb) nostalgidansgolv, kvällen börjar med 60-talet och tar återtionde för årtionde per timme. Jag SKA dit.
8 oktober fyller Jonas 25 år,
15 oktober ska jag på en minireunion med några från BcManga som pluggar i Linköping OCH då kommer Nyckeln äntligen ut på pocket.
18 oktober släpper Taylor Swift sitt nya album 1989 <3 <3 <3
24 oktober kommer ÄNTLIGEN The World Of Ice And Fire, en slags encyklopedi och historia över hela George RR Martins värld med kartor och hela köret. Denna boken har blivit uppskjuten flera år för att han är så detaljerad när han beskriver allt som hänt FÖRE hans böcker börjar. Det lär med andra ord bli riktigt nördigt och saftigt och just nu är jag mer inne på själva världen han berättar om än vem som slutligen kommer regera The Seven Kingdoms.
25 oktober äre fest för Jonas och Majken
och där någonstans slutar väl det roliga men ändå. Rätt bra månad?

One thought on “Oktober

Leave a Reply

