artRAVE: the ARTPOPball

Idag är det äntligen dags att se Lady Gaga igen! Är så vansinnigt pepp, känns som hundra år sen jag bokade biljetterna. Minns att jag var så himla nöjd med att ha ett amex kort då för då släpptes biljetterna en dag före det riktiga biljettsläppet som jag inte hade hunnit boka. Nu verkar det ju dock som att det inte är lika högt tryck på biljetterna längre. Denna konserten får väga upp för att jag missade The Rolling Stones i somras (KEIIITH </3).

Jag hoppas att Dope kommer spelas bland de sista för jag kommer gråta ihjäl. Orkar inte hur mycket känslor det är i den låten. Sen lär jag väl vråla sönder till G.U.Y och Donatella (om den spelas?) för det är mina bästa springlåtar. Ah. Pepp som fan alltså. Dessutom blir det Flippin’ Burgers före med Majken och förhoppningsvis Alice. Kanske hinner jag en sväng inom Victoria’s Secret också även om jag kom hem från London med en rätt rejäl påse därifrån.

Leave a Reply

