“Orka torka”!? Vafan?

Ok, har läst hyllningar om den här boken: http://bokhora.se/2014/orka-torka-lotta-sjoberg/ som är baserad på material från denna grupp: https://www.facebook.com/groups/87500194530/
Jag är inget större städfreak men gillar att ha det fräscht och fint hemma även om det ofta kan bli lite rörigt. När det är riktigt fint här är det oftast tack vare Jonas, det ger mig ingen direkt ångest. Folk som hyllar boken menar att det behövs äkta bilder från verkligheten för att inredningstidningar inte ska ge folk ångest. Jag vet inte men jag tycker jag blivit rätt duktig på att skilja bild från verklighet genom att läsa bloggar i tio år… Något som däremot ger mig ångest är bilderna i gruppen och boken. Herregyd. Vill aldrig skaffa barn eller bli latare än vad jag är om det är såhär folk har det. Då tar jag bloggar och inredningstidningar alla dagar i veckan. Fuck naturligt. Fuck verkligheten.

Leave a Reply

