6 år!!

Idag firar denna bloggen hela 6 år! Det är ju helt galet. 

Då såg headern ut såhär:

Och bloggen hette CoccoEss. Ess som i S.

Jag såg ut ungefär såhär:

Haha nej jag skojar jag såg ut ungefär såhär:

Hade min första fest i mitt egna hus i trädgården:

Dansade på Danskompaniet:

Dansade på bordet ensam i rummet:

Jag hade en kamera som fungerade och tid att pilla med Photoshop:

Läste andra året på samhälle-media. Vanlig medialektion:

Och den 15e november åkte jag spontant till Karlskrona på fest och morgonen efter såg jag Jonas i bar överkropp och resten är historia.

Leave a Reply

